Tuesday, January 4, 2011

activity done with my gf on 18/12/10


SALAM
aha,,,my 1st post on my BLOG! :D ..kalau la kamu semua tak buta :p,nampaklah kamu 2 gambar kertas yang diconteng oleh NAZMI NASUMI dan juga NURNAHIRA NAZRI.. :)
kite org tadew ape nk buat so,saya buat keluar shelai kertas yang saya buat keluar senyap2 setelah peperiksaan SPM subjek CHEMISTRY PAPER 3. :p ahahaha... macam2 saya dan buah hati saya buat pda hari tu...but last kami lepak kat mcd kat bukit besar,terengganu... best sangad! ^^ sewaktu berada dengan dia di sana,niat saya nak bermanja dengan dia ^^ tapi malang nya RAMAI ORANG!!! erghhhh... ahahaa.. nak suapkan bubur ayam ke mulut die pon susah..aishh :'( kikikki....kami tak buat perkara yang berdosa eh... :) jangan fikir kami buat prkare x elok...aku tapo kang :p heee
mmg best ah ari tu...my buah hati pon ade buat ssuatu yg blh buat saya teringat hari tu n trsenyum ..dia simpan 4 packet of black pepper dalam beg duit saya...heee...sampai sekarang,masih ade lagi 4 packet black pepper tu...saya akan simpan selama lame nye,isyaAllah.... :) yang paling best saya lihat mata dia....comel,lawa.. ^^ saya x puas tengok,die malu malu...heee..sape lah yg x malu kan kalu ade org tengok mate kite lame2 :) saye suke tengok die senyum,suare die best ngad....bg saye ,die complete hidup saya...saya sayang dia!! ^^NURNADHIRA NAZRI,insyaAllah,kalau diakdirkan,saya akan lafaz ayat ini kepada awak, 'SAYANG,SUDIKAH SAYANG JADI ISTERI AMI?' :) [P.S-korang jangan ah gelak bile bace cerita nm,nim betul ah...takde outa,semua fakta :) ] 
SALAM

2 comments:

Nurulhuda Awang Non said...

AMIN.. semga bhgia...hehe

Anonymous said...

dua-dua org ktrg ke nazmi?